torsdag 25 juli 2013

and my life is sweet like vanilla


vaniljglass feat kolasås o bär @wanha apoteekki/borgå


Borgå hamn


mamma mia pizza i Lovisa


Morotskaka @ malmgårds bryggeri

O så bilder på mitt rum.

Before:


After:


Ja skillnaden är inte enorm direkt men jag har iaf städat precis hela dan, tvättat kläder både för maskin och för hand. Kläder som borde ha tvättats efter att de varit i canada, på lande, i båten. 
Nu blev det gjort! 
Imorgon styr jag kosan iväg mot vårt kära grannland.
Känns som om jag knappt varit hemma denna sommar. Har inte fått sova i min egen säng på en månad. 
Istället har jag sovit ute på terassen, hos le bf, i en båt, i ett båthus, i famos gamla alkov på lande, i sovrummet på lande, i ett loft, på en kompis vind, eller hos L. 
Inatt får jag äntligen se min EGEN säng! Fan va skönt de ska bli! Min säng e nämligen världens skönaste! 

nu e ja helt jävla rastlös så hejhej
adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar