lördag 5 mars 2016

AndSomethingFromThePastJustComesAndStaresIntoMySoul



.hei.hei.

sugig uppdatering detta. men ja läste nyss nånstans att tydligen så ede ingen som bryr sig då man ber om ursäkt efter en 5 månaders bloggtorka? så ja tar tillbaka ursäkten. det ärliga svaret är att jag numera ventilerar genom snapchat, pojkvännen, biffarna eller hunden. 
jag har inte mycket att komma med egentligen. let's make a list.

Just nu: suktar jag efter en till tatuering. och en till hund.
Jag funderar på: varför nya facebook vill att jag skall beskriva mig själv? ja vill int.
I bakgrunden hörs: troye sivan
Imorgon: ska jag plugga, tvätta wc:n och köpa krukväxter
Jag känner mig: mätt på socker och lite puss-sjuk
Till höger om mig: finns hundens frys
Till vänster om mig: sitter gubben min o spelar
Jag skulle vilja: ta upp munspelandet igen
Irriterande är: bussarna som kommer i förtid
Roligt är: att få en stor kram direkt då man kommer på jobb
Om 4 veckor: har jag förhoppningsvis lite mera fyrk
På sommaren ska jag absolut inte: tänka på beach 2016. förövrigt skall jag aldrig nånsin igen tänka på en endaste en efffin' Beach20xx nånsin ever again. dom kan dra allihopa. si sig. normerna alltså. beacharna tar jag gärna emot. tänker njuta av varje sekund och vara som en lycklig valross i solen. 
Jag vågar inte: säga ifrån åt dumt folk
Jag skiter i: detta nu. hejdå :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar