torsdag 15 januari 2015

Sometimes you can't even recall the sound of his laughter.


Jag älskar vinter.
Älskar iskalla långpromenader. De ska va så kallt så hela fejset styvnar o kinderna är knallrosa.
Älskar att pulsa fram i djup snö. Inga insekter, inga farliga kräldjur, bara vitt kallt och fräscht.
Speciellt älskar jag att vandra på isar då de har frusit. Så öppet och härligt.


I brist på annat fotomaterial spammar jag med hundbilder. Eller, ja, de är typ de enda jag fotar nu så kommer nog komma en hel del dogge relaterat här nu.


Idag har jag tagit långprommis med skroda-fia i soligt väder. Varit i skolan, lyssnat på föreläsning om hur man bäst intervjuar sin klient. Sedan haft ett officiellt övningsmöte, skrivit möteskallelse, föredragningslista och protokoll. Tyckte det var skitkul? Älskar möten, älskar ordning o reda. Ska nog finslipa mitt protokoll ännu så jag får fina poäng i kursen sen hihi. Svenskakurs på g. Finns de nåt bättre? Älskar att läraren talar korrekt och uttalar och artikulerar rätt och tydligt. Musik för mina öron. Alla andra hatar kursen haha

Men visst är det rätt så ok kvalle på mobilbilderna? alla tre är fotade me min ajföun. Den suddiga är ett videoklipp, som jag pausat o printscreenat.
Kvalle haha
Måste sluta umgås med svenskor.
aja
hare gött

perkele

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar