måndag 20 maj 2013

We all enjoy the madness




Senaste tiden i bilder. 
Tre första bilderna är tagna från Björkholmen, vi åkte via makuuni och sedan ut dit med grannarna, satt där och förbättrade världen nån timme och snaskade godis.
Lite kallt var det, men snart kommer nog dehär ljuvliga kvällarna då man kan sitta ute hela natten!!


HUJ! här fanns det ännu snö. Jaffa härjade på som vanligt och vi tog en långpromenad med N. Jag försökte fånga hunden på bild, lättare sagt än gjort. Här stod hon dock stilla en sekund!
Vi fnissade medan hon sprang upp och ner för backen och jagade kråkor. Den hunden har kondis!


Eh...en onsdag kväll tror jag...Vi skulle egentligen bara se på hockey med några vänner.
Vinst för finland i hockey ledde till bra fiilis som ledde till spontan utgång som ledde till en massa drinkar. Jag var verkligen inte klädd för klubbliv, en skön enkel topp och abercrombie mysbyxor + converse. Men det visade sig vara bästa partyoutfiten! Orkade dansa hela natten tack vare dojjorna, och det var såååå skönt med mysbyxor!

När vi dansat klart gick vi för att äta pizza, tydligen var jag så hungrig att jag slukade pizzan direkt från kartongen utan att använda händerna. 


Och så hittade vi en shoppingvagn!! Hade iPoden (RIP) instucken i blusen medan den spelade bon jovi på fullt och vi vrålade med. Utanför en viss klubb stod en massa människor och jj tog fart och så körde vi rally rakt mellan dem medan jag ropade TUUUT TUUT. 

haha


Och så till sist en bild från futisplanen, där jag nu suttit ganska många gånger och väntat på att jj tränat småpojkarna färdigt.

Idag har jag tränat! Började dagen med ett glas juice och ett äpple för att sedan ta en halvtimmes länk/powerwalk på "tom" mage. Usch. Men kändes skönt efteråt att komma in och äta morgonmål. 
Åkte till iso omena sedan för att hitta en klänning till sommarens bröllop. Hittade ingen. Eller jo, en från guess, men den låg på över 200, något som min kassa inte tillåter i detta livsskede.
Kom hem, dödshungrig och stoppade i mig middag, sov en halvtimme och cyklade sedan ner till simhallen där L drog 1,5 timmars hård kampsports träning. Är med i en fem dagars boot camp kurs som började nu idag. Nästa träning är imorgon, gaaaah hur ska man orka! Var helt slut redan idag! Så kvavt som det är så rinner svetten bara man andas.
Men det gör gott! Ska va i form om en månad så dethär behövs!

Nu blir det slöande framför tv:n
Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar