söndag 10 februari 2013

anything could happen



HejHej!


M här har hjälpt mig fixa till denna blogg. Så nu kör vi igen!

Idag har jag inte gjort mycket. Vaknat sent, traskat iväg till M och chillat och petat med datorer och ätit fastlagsbulle.

I morgon börjar jobbet igen. Har varit en vecka ledig men nu så ringde dom opp mig igen och bad mig komma. Kul! Gillar att jobba med barn. (även om man ibland får skor i huvudet)Nästa vecka blir rolig! I morgon fyller bästa N 20 år, på tisdag ska jag och träna och senare blir de vernissage i Karis. På onsdag ska jag träffa min stora lurviga kompis och på torsdag blire 94:ornas PENKKIS! OCH jag fyller år! ska försöka hinna med träning där också. På fredag ska jag ut med hunden igen samt prova på core! Och på lördag åker vi iväg och skidar en vecka!

My life has been a complete mess sedan november, så den här våren har jag lovat mig själv att få ordning på saker och ting. Tänker mig att en blogg kan hjälpa mig att liksom sortera tankarna lite. Och ventilera.

 OrDnInG pÅ LiVeT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar