söndag 7 april 2013

Lazy Sunday


Helooo

Slö söndag dehär. 
Vaknade halv åtta imorse av J:s väckarklocka, sade hejhej åt han och orkade inte fortsätta sova ensam, så kollade på mtv någon timme medan jag åt morgonmål. Körde hem medan jag lyssnade på Lana. Den tjejen kan. Fan att jag inte kan se henne nu då hon kommer hit. Fan.

Så kom jag hem och öppnade en chokladplatta och satte på tv:n. Kom inte annat än animal rescue program. Min uttråkade blick byttes snabbt mot tårar. Har speciellt svårt för att se dedär hundvalparna som hittas på soptippar, där folk bara har lämnat dem för att de helt enkelt inte orkat med dem. 
Tänkte än en gång att jag någon vacker dag vill hjälpa rehabilitera hundar som är s.k. problemhundar så de kan få ett bättre hem. Inte medicinskt. Sånt klarar jag inte av. Men psykologiskt.

Den fina muggen på bilden fick jag i present av M. 
Mustascher. Mustascher everywhere.

Nu är det exakt 4 bitar kvar av chokladen. Klockan är tre. Jag är rastlös.
Borde gymma. Men orkar inte bli svettig. Mitt hår är så rent just nu.

Hoppas jag sover bra i natt.
Tomorrow's a big day.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar