torsdag 18 april 2013

nothing much

hejhej
senaste dagarna i bilder:































Sover till elva-tolv varje dag, äter morgonmål kl ett, promenerar ibland, ser på tv ibland. Äter glass i stora lass. Idag gymmade jag. Det var superskönt! Eller skönt var det inte, kanske för knoppen men ej för kroppen. Körde stolen säkert fem gånger. Först en minut. Sen en minut 15 sek. Sen en minut 30 sek. Och till sist 1 minut. Det var förresten fyra gånger. Efter dendär en minut 30 sek var jag så slut att jag knappt hölls och stå. Fick otroliga kicks av det och beslöt att dra en minut till. Sade åt mig själv att jag fuskat lite under dendär 1 minut 30 sek så därför var det nödvändigt att köra 60 sek till. Mina ben darrade under hela den minuten. Skakade. När den var slut föll jag ihop som kokt spagetti. Blev en hög på golvet. Masade mig ut ur gymmet. Hem i duschen. Tänker inte använda mina ben mer idag.

Lägg märke till tandkrämstuben som någon satt fast i busken på bild nmr 2. Fenomenalt. Fotade och instagrammade det hela. Synd att tuben blev så vit. iPod kvalité. Eller kanske inte så synd? Kan döpa fotografiet till "Lysande tub".

Allright. Goodnight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar