måndag 1 april 2013

Latest

Hej. Här kommer veckan som gick i bilder.

Fick min efterlängtade Nokia Lumia 620. Gul förstås.

 Lyssnat en massa på den här mannens nya album.

 Köpte handskar till gymmet. Nu slipper jag alla blåsor på händerna!

 Har planerat lite och skissat.
 
 Nätshoppade dessa söta klänningar. Den till häger har en snygg öppning i ryggen och passade perfekt. Den till vänster har en läcker röd övredel men är tyvärr för liten för min kropp. Ska försöka få den såld nu.

Nya örhängen från Pilgrim.

Ska ta och njuta av what's left of påsken och passa på att äta chokladägg idag. Och chilla med ett par kompisar. I morgon blir det spännande att se ifall jag får fortsätta på jobbet eller om jag får en till sovmorgon. Kanske en hel sov-vecka till och med. Men nej, då tänker jag inte bara sova. Rummet behöver en total makeover. Måste verkligen städa ut en massa saker, saker som jag inte använder eller behöver, kläder som är för små, osv. Om det blir flytt till hösten vill jag ha minimalt med saker i min kappsäck. För mycket saker ger mig en otrolig ångest, vill ha ett fräscht hem med endast sådant jag använder, när jag någon dag bor själv.

så yes, det är vårens projekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar